Historische aspecten

30 oktober 2013 - Sydney, Australië

We zijn vandaag eerst naar het Hyde Park Barracks museum gegaan. Dit gaat met name over de gevangenen uit Engeland die naar Australië werden vervoerd. Daarna naar het Australian Museum. Hier gaat het over de Australische dierenwereld en de Aboriginal cultuur. Daarna nog door de stad gewandeld. Morgen naar de Blue Mountains.

1. Ria Sijbenga:
    30 oktober 2013
    Snuif nog maar even de Australische lucht in, want de reis zit er bijna op! Alvast een hele goede vlucht gewenst!
  2. Frits en Wilma:
    Nu nog even genieten, en dan weer terug naar huis.
    Alvast een hele goede reis.
    groetjes vanuit Zeist.
  3. Frits en Wilma:
    30 oktober 2013
    Nog even plezier maken hoor en dan weer die lange zit. Maar het is allemaal zeer de moeite waard geweest. Kijken jullie in de Blue Mountains uit voor open vuren! :)
    Groeten van ons
  4. Janty Smidt:
    31 oktober 2013
    Grappig weer die foto van de kangoroes, die beesten hebben jullie echt wel gecharmeerd denk ik.....misschien toch een nieuw huisdier straks......niet zo handig om mee te wandelen aan de Louiza.....groet en nu kan ik zeggen tot snel
  5. Wilma:
    Fantastisch, wat een reis verslag, nog even genieten, maar wat een mooie herinneringen. Tot gauw, nog even genieten xxx