Down under in down under

7 oktober 2013 - Naracoorte, Australië

We hebben onze reis voortgezet naar Narracoorte. Overal wijnranken en veel Duitse namen gezien. Hebben eerst de kampplaats (Holiday Park) vastgesteld en zijn daarna meteen naar de plaatselijke grotten gereden. Omdat we in een andere tijdzone kwamen, een half uur vroeger, waren we nog prachtig op tijd. Dit is World Heritage vanwege de fossielendepots. Met een gids de Victoria Cave bekeken, fossielen van 300.000 jaar oud. Op de weg terug van de grot nog wat wildlife gespot. Zitten nu bij een plaatselijke hamburger tent (vanwege Internet natuurlijk).

230 kilometer.

1. Ria Sijbenga:
    7 oktober 2013
    Waar een Mac Donalds al niet goed voor is. Zit ik plotseling te appen met de andere kant van de wereld! Zo leuk! Fijn dat jullie zo genieten jongens!
  2. Janty Smidt:
    7 oktober 2013
    Het ziet er allemaal leuk uit, heerlijk he, dat rondtrekken met een camper.....groeten uit Overijse
  3. Pieter den Dulk:
    7 oktober 2013
    Heel leuk de reisverhalen. We reizen een beetje mee. Zoeken op Google afbeeldingen van de plaatsen die jullie bezoeken. Eeeeh, er zat toch wel Heinz Ketchup op die Hamburgers en spiced pickle chips uit Nederland?

Geniet,

Martha en Pieter